jesseopreis.reismee.nl

Week 10 en 11

Week 10 en week 11

Daar zijn we weer met het volgende verhaal. Ik hoop dat jullie hebben genoten van het vorige verhaal. Ook dit verhaal is weer volgepakt met leuke dingen dus bereid je maar voor. Veel leesplezier en laat vooral horen wat je van het verhaal vond!

Week 10

Maandag 11-04-22
Deze week begint helaas wat minder. Ik heb vannacht weinig geslapen vanwege flinke hoofdpijn en verkoudheid. Ik heb het idee dat ik bijholteontsteking krijg. Dit heb ik ooit één keer eerder gehad en dat was zeker geen pretje. Ik besluit dan ook maar om naar de huisarts te gaan. Ik vraag even in de blue village app waar ik heen zal gaan en ik hoor al snel dat heel veel studenten van Blue Village naar dokter Vogel gaan, dus dat doe ik dan ook maar.
Eenmaal daar aangekomen verteld de dokter mij dat ze niet zoveel kan betekenen en dat ik rust moet nemen, pijnstillers moet nemen en zout zeewater moet opsnuiven of een rhinohorn moet kopen. Na het doktersbezoek ga ik naar huis en rust ik de rest van de dag op bed. Ik kijk wat netflix en slaap bij. Ik eet s’ avonds wat makkelijks en duik dan weer mijn bed in. Hopelijk ben ik morgen beter te pas.

Dinsdag 12-04-22
Goeiesmorgens Aruba. Ik voel me al een stuk beter dan gisteren, al ben ik nog steeds wel flink verkouden. Ik ga niet naar stage vandaag, want Noortje is vandaag ziek, dus dat betekent dat ik zelf ook wat rust kan nemen. Ik neem dus de tijd om uit bed te komen en trek na mijn ontbijtje de sportkleding aan. Op naar de sportschool om weer even te knallen. Na de sportschool douche ik me snel en trek ik mijn zwemkleding aan omdat een aantal anderen bij het strand zijn en de volleybal mee hebben. Tijd om even te volleyballen en te zwemmen. Ook kan ik meteen zout water opsnuiven, wat volgens de dokter erg goed voor je was. Met veel tegenzin probeer ik het een aantal keer, maar een pretje is het niet kan ik je vertellen. Ik heb ook niet het idee dat het heel erg helpt, maar goed we proberen het in ieder geval wel.

Na het strand gaan we weer op Blue Village aan waar we patat met garnalen van het restaurant zeerovers eten. Dit was nog over van waar de rest van Rockies afgelopen zondag heeft gegeten. Daarnaast heeft Zascha, die half Thais is, fried rice met kip gemaakt. Eén woord: Verrukkelijk, ik denk dan ook meteen terug aan Thailand en het lekkere eten daar. Na het eten gaan we meedoen met de pubquiz bij Amigo’s het restaurant bij Blue village. Helaas winnen we de pubquiz niet, want de vragen zijn best pittig en we hebben ook nog minpunten omdat we met meer dan vijf spelers zijn. Het was in ieder geval gezellig en voor de winst gingen we sowieso niet. Ik duik na de pubquiz snel mijn bed weer in omdat ik nog best moe ben en nog niet helemaal fit ben.

Woensdag 13-04-22
Ik wordt s’ochtends goed uitgeslapen wakker. Vandaag is het weer tijd voor een dagje stage en relaxed werken. Op stage gebeurd er opnieuw niet veel omdat ik niet aan de slag kan met de opdrachten. Dan een relaxed dagje werken, waar we weer leuke zwemlessen aanbieden aan de kinderen.
Na werk kleed ik me snel om want ik ga uiteten met Sterre, Dominique en Ian. We gaan uiteten bij Hostaria, een Italiaans restaurant waar Sterre en Dominique ondertussen vaste gasten zijn. Ik en Ian zijn er nog nooit geweest maar we zijn zeker benieuwd. We bestellen een lekker wit wijntje om te delen en Ian en ik delen de bruschetta als voorgerecht. Als hoofdgerecht heb ik pasta alfredo met kip, die echt ge-wel-dig is.

Wat genieten zeg! Ook het nagerecht kan dan natuurlijk niet missen en ik neem een chocolade cake, ook deze is lekker, al is die niet zo lekker als het nagerecht bij the West Deck laatst. Al met al krijgt dit eten een 4.8 uit 5 koksmutsjes.

Na het eten gaan we uit. De rest van Blue village is al bij bugaloe, hartstikke gezellig en de vaste hitjes knallen door de boxen heen. Wanneer happy hour voorbij is, gaan we door naar Chupitooz één en al gezelligheid met z’n allen. Ik zie een ladder om naar een soort balkon binnen de club te klimmen en haal Ian over om omhoog te klimmen. Wanneer het hek van de dam is, zie je iedereen meegaan en hebben we een flink feestje op het balkon in chupitooz.

Boven op het balkon met moatie Ian

Na chupitooz gaan we nog even langs de Molen samen met Zascha, Inger en Sali de vriendin van Inger die hier op vakantie is. Na een half uurtje molen zijn we er ook wel klaar mee. Lekker naar huis en op bed aan.

Donderdag 14-04-22
Goeiesmorgens, ik wordt weer lekker moe wakker maar hoef niet te klagen want het is vakantie. Dus dadt betekent dat ik de komende weken flink kan gaan feesten!! Ik heb s’middags kiteles van Robert, de laatste kiteles en dan heb ik er 8 gehad, hopelijk betekent het dan dat ik zelfstandig kan gaan oefenen.

Het gaat goed, de eerste ronde, de tweede ronde minder en de derde ronde weer top. Ik kan nu echt een beetje heen en weer varen dus dat is echt super tof!
Wanneer ik mijn kite opruim, kom ik Jill tegen op het strand. Die heeft momenteel stage en is dus hard aan het werk. Ze vraagt of ik ook naar de hooiberg ga en zeg ja en vraag of zij ook mee gaat. Ze zegt dat ze dat niet red, maar ik stel voor dat ik haar ophaal en dat we snel van yami yami wat te eten halen en het daarboven opeten. Ze zegt: ‘’Achja waarom ook niet, waarna ze ook direct zegt: ‘’Wat heb ik nou weer beloofd’’. Jill was namelijk vanochtend rond 6 uur pas thuis van de molen/mill.

Ik ga na het kiten nog even sporten en dan richting huis om me om te kleden. We halen bij Yami Yami te eten en skeuren naar de hooiberg waar de rest van de groep al is. We lopen naar boven en af en toe stoppen we heel even omdat Jilla de knollen een beetje op heeft ;). Daarboven aangekomen zien we de rest en beginnen Jill en ik met eten. Niet lang daarna gaan we ook weer naar beneden. Hieronder zie je de zonsondergang foto’s die heel mooi zijn geworden.

Het uitzicht vanaf de hooiberg tijdens de zonsondergang

De rest haalt na de hooiberg yami yami af en komen dan boven bij mij en zascha eten. De moeder van Ian is ook mee dus dat is ook hartstikke gezellig. Na het avondeten duiken we ons bedje in en is het tijd om wat slaap te krijgen.

Vrijdag 15-04-22
We hebben vandaag geen stage omdat het paasweekend is. Ik sta daarom vroeg op en ga nog even snel naar de sportschool, nu het nog kan. Ik zal door het paasweekend namelijk niet kunnen sporten dus nu moeten we nog eventjes knallen. Ik gooi weer wat gewichten rond in de sportschool, maak een praatje met anderen en ga daarna naar huis om aan de slag te gaan voor mijn reizen naar New York en Curacao. Uiteindelijk ben ik hier maar heel even mee bezig en ga ik wanneer een aantal van de Rockies groep vragen of ik mee ga naar de cave pool, natuurlijk mee. Hier springen we een aantal keer in het water en rijden daarna terug om te chillen bij het zwembad.

De cave pool en de zee eromheen, wat is de natuur van Aruba toch mooi!

We eten na het zwembad gezellig met z’n allen samen en gaan daarna weer uit, we pakken uiteraard is de happy hour van bugaloe en gaan dan door naar moomba. Het was een geweldige avond en ik heb er dan ook flink van genoten. Ik eindig uiteindelijk weer laat op mijn bed en ga dan wanneer ik terug kom ook maar snel slapen.

Zaterdag 16-04-22
Goedemorgen zonder zorgen, ik maak mijn vaste ontbijtje klaar en kleed me om, om naar de sportschool te gaan. Ik loop eerst nog even over blue heen en al snel wordt duidelijk dat er weer heel wat verhalen in de rondte zijn gegaan over wie wat heeft meegemaakt gisteravond. Het is echt net een klein dorp hier en alle roddels en verhalen zijn zo bij iedereen bekend. Na alle roddels en verhalen over anderen en mijzelf te horen ga ik door naar de sportschool, weer even knallen en dan snel naar huis omdat we Oranjestad ingaan. In Oranjestad gaan we op zoek naar een zonnebril voor olaf omdat ik die laatst met het feest op de catamaran verloren was. We lopen ook even de Zara in om voor de ‘fun’ te kijken. Daar komen we Ian ook tegen met zijn moeder, toevallig zeg!

Wandelend door Oranjestad

Ik zeg net dat we even voor de fun zouden kijken, maar de meiden hebben een idee voor de jongens. Zij gaan onze outfits uitkiezen en die moeten wij aanpassen. Het duurt even maar de outfits die er uitkomen zijn er goed uitgekomen en Olaf, Ian en ik kunnen het dus niet halen om allemaal één onderdeel van de outfits te halen. Ik heb een soort blouse/jack gekocht die je mogelijk al voorbij hebt zien komen op mijn foto’s van New York op instagram. Hieronder kun je de foto nogmaals zien.
We gaan nog even wat drinken in Oranjestad en rijden dan naar Blue Village heen. We eten daar met z’n allen pasta vanavond. De pasta is goed bereid en verdient dus 3.5 uit 5 koksmutsjes, een goed maaltje. Na het avondeten zitten we gezellig met een grote groep mensen bij Gaby voor, met geweldige muziek en leuke verhalen gaan we door tot half 3. Dan is het ook tijd om snel naar bed te gaan want Olaf heeft ons gevraagd of we mee gaan naar de kerk morgen, vanwege pasen.

Zondag 17-04-22
Ik wordt vroeg wakker en met de weinige slaap ontbijt ik snel en trek ik wat nets aan voor de paasdienst. De kerkdienst is in het imax theater oftewel de bioscoop. We worden verwelkomt door iedereen en dan begint de dienst. We luisteren aandachtig en zingen af en toe over God. Ik vind het erg interessant om mee te maken, toch was de kerkdienst niet geheel zoals we hadden verwacht en ook Olaf en Guido vonden hem helaas niet erg sterk. Toch wel interessant om een keer mee te maken.

Na de kerkdienst rijden we naar blue village waar Olaf eitjes voor ons bakt omdat hij dat beloofd had gisteravond. In de middag doen we lekker rustig aan en chillen we wat op blue village. Er zijn ook nieuwe mensen aangekomen van Stenden Leeuwarden en we vragen hen mee te eten bij een bbq langs de weg. We gaan eten bij Chalo Burger. Mega grote burgers en patat voor een spotprijsje.

Burgertjes halen bij Chalo Burger

Het is zeker lekker. Voordat je het zegt… ja het is flink ongezond maar dat mag wel eens op zijn tijd toch? We kletsen wat met de nieuwe mensen en ik heb het idee dat ik wel goed op kan gaan schieten met hen de komende weken. Na het eten bij Chalo Burger rijden we even naar huis, frissen we ons op en gaan we weer uit.

We pakken bugaloe happy hour mee en gaan nog even langs bij Moomba en daar heb ik ook een erg gezellige tijd, dan naar huis waar het feestje nog even door gaat.

Week 11

Maandag 18-04-22
Vandaag is het 2e paasdag en gaan we met een groep Brunchen. Natuurlijk nog moe van gisternacht sta ik op uit mijn bedje om me klaar te maken voor de boodschappen voor het eten van de brunch zometeen. Iedereen zorgt voor wat eten deze ochtend en ik bak, wanneer ik terug ben, mijn wel bekende pannenkoeken met verschillende smaken. Deze keer zijn het chocolade en vanille karamel pannenkoeken. Anderen hebben broodjes gehaald, bacon gemaakt, gevulde eieren, enzovoort. Kortom we kunnen flink lekker eten. Ik eet me dan ook helemaal tonnetje rond aan alles en geniet volop. Tijdens het eten lachen we ook flink veel, vooral om Emma en de wijze waarom ze vraagt om de melk. Ze vraagt niet: ‘’Zou ik de melk mogen?’’ of ‘’Mag ik de melk’’. Nee ze zegt hardop: MELK! Wij gaan natuurlijk helemaal stuk.

In de middag chillen we wat aan het zwembad om even bij te komen van de dag. Overigens moet ik natuurlijk ook met mijn vrienden bellen en hen op de hoogte brengen van alles wat er afgelopen weekend gebeurd is. Pieter neemt als eerste op en zit in de auto. Wanneer ik hem het nieuws vertel, schreeuwt hij de longen uit zijn lijf: ‘’HOOO! HOOO! HOOO! IK ZET NU DE AUTO AAN DE KANT’’. Ik lig natuurlijk flink in een deuk.
Dan bel ik later ook even met Anne en breng ik haar op de hoogte van het één en ander, dan nog even chillen aan het zwembad en dan is het tijd om wat te eten en ons klaar te maken voor het volgende avondje feesten. Vanavond is er bij moomba een schuimparty dus ik ga mooi op de badslippers en in mijn zwembroek uit. De schuimparty is best grappig, al ben ik uiteindelijk wel klaar met dat nat zijn van dat schuim. We besluiten daarom met een groepje naar Marriot Hotel te lopen, waar we in één van de jacuzzi’s gaan chillen. Heel erg chill om na het feesten even te relaxen, dit gaan we dan ook zeker vaker doen.

Na de schuimparty en het chillen in de jacuzzi rijden we naar blue village en zitten we nog wat na met een aantal van de buurthuis groep. Daarna duik ik mijn bed in want ik kan wel wat slaap gebruiken. Weltrusten!!

Dinsdag 19-04-22
Ik had al bijna willen schrijven dat het weer tijd is voor stage vandaag, maar nee hoor het is tijd voor uitslapen want het is nog steeds vakantie :). Ik rust lekker uit, ontbijt met wat vanille karamel baked oats en hazelnoot pasta en kleed me dan om voor het snorkelen samen met Stan, Inger en Sali.

We gaan snorkelen bij Arashi beach. Flink insmeren, babyshampoo in de duikbril en we zijn klaar om te gaan. Er zijn heel veel mooie dingen te zien en Stan heeft dan ook zijn gopro mee. Zo zien we een soort zwart witte aal, het lijkt wel een zebra qua kleur. Ook zien we heel erg veel verschillende mooie vissen. Voor het maken van foto’s hebben de dames hun telefoons in speciale telefoon zakjes gedaan. Achteraf blijkt dit geen verstandige keuze want de telefoon van Sali overleeft het snorkelen niet.

Na het snorkelen kleed ik me snel om en ga ik door naar de sportschool. Ik merk in de sportschool direct dat het vele feesten, weinig slapen en de alcohol flink aantikken en na de eerste oefening ben ik meteen al kapot. Ik zet natuurlijk wel door en knal lekker door. 2 uur later ben ik klaar en besluit ik dat het een goed idee is om vanavond Surinaams te eten bij Petjes.

Ik app een aantal mensen zoals Jarno, Jill, Stan en Norah en heb zo een leuke groep bij elkaar die ook wel van Petjes willen eten. Ik wil deze keer wat anders nemen maar die ROTI was vorige keer zo lekker dat ik het weer niet kan laten. We gaan voor bij Norah en Ruth zitten en genieten volop van het eten. Na het eten is het tijd voor het theekransje, waarvoor ik eigenlijk nog cake en dergelijke zou gaan bakken. Hier heb ik nog geen tijd voor gehad dus dat houden de dames nog van me tegoed. We spelen wat spelletjes met zijn allen en uiteindelijk gaan iedereen zijn eigen bed weer in. Morgen gaan we weer uit dus het is belangrijk om zoveel mogelijk slaap te pakken.

Woensdag 20-04-22
Ik wordt in de ochtend wakker en maak me klaar om naar de sportschool te gaan. In de sportschool gaan we weer door en is het tijd voor push day vandaag. Lekker knallen en vandaag ben ik een stuk minder vermoeid.

Na het sporten ga ik door naar blue village en maak ik me klaar om naar werk te gaan. Ik geef weer leuke en actieve lessen, waar we vooral wat meer spelenderwijs lessen krijgen omdat er bijna geen kinderen zijn. Ik heb dan ook tussendoor een uur geen les omdat ik helemaal geen kinderen heb. Op het werk plan ik ook meteen mijn duiken voor de duikcursus in. Vrijdag duik 1 en 2 en Maandag duik 3 en 4. Ik heb er zin in! Hopen dat ik dan wel van mijn verkoudheid af ben anders mag ik niet duiken….

Na het werk ga ik naar huis en flans ik snel wat eten in elkaar. Daarna ga ik even langs Ian heen om bij te praten en maak ik me klaar om uit te gaan, het is weer zover. Ik heb het idee dat het ook weer een lange avond wordt. Eerst naar bugaloe waar weer pracht plaatjes gedraaid worden. Na bugaloe is het tijd voor chupitooz en uiteindelijk ook weer naar de molen, al ben ik daar echt wel moe en blijven we niet heel erg lang. Wanneer we terugkomen op blue eten we nog wat bij mij, een frikandel en wat patat. Lekker smullen weer. Dan komt Jill terug met Ruth en andere jongen van Perle d’or. Ze willen gaan zwemmen. Na wij het eten op hebben haal ik de ondertussen van gedachten veranderde Jill over en duiken we het zwembad in. Even ter informatie, we mogen het zwembad na 22 uur niet meer in. We springen erin en het duurt dan ook niet lang voor Elvis met zijn zaklamp in het golfkarretje aan komt rijden en boos roept. Iedereen vlucht snel naar zijn appartementen en duikt dan in bed.

Donderdag 21-04-22
In de ochtend ga ik naar werk heen om theorieles voor het duiken te volgen. De laatste twee lessen heb ik dan nu ook gehad. Daarna ga ik door naar de sportschool en daarna naar blue village en kom ik Ian en zijn moeder tegen, ik praat wat met hen over tattoos en dat Ian graag ook tattoos wil laten zetten. Daarna ga ik naar mijn kamer om een dutje te doen, want de knollen zijn na deze dagen feesten wel een beetje op.

Het is na het dutje ook al weer 17.00 dus moeten we wat gaan bedenken voor het eten. De Rockies willen stokbrood eten met soep, maar ik heb best honger dus haal er nog wat taco bell bij op.
Na het avondeten hebben we een klein afscheidsfeestje van Sali, omdat zij weer richting huis gaat. Uiteindelijk duik ik bij dit afscheidsfeestje ook weer rond half 3 pas in bed, terwijl ik eigenlijk vroeg naar bed wilde gaan omdat ik morgen moet duiken. Snel slapen dan maar!

Vrijdag 22-04-22
Good morning everyone! Nouja good morning….. ik zou vandaag dus gaan duiken maar wordt weer wakker met een flink verstopte neus. Een verstopte neus betekent helaas dat je niet mag duiken omdat dit voor teveel druk op je hoofd kan zorgen, dus moet ik het helaas afzeggen. Ik baal hier natuurlijk flink van en heb dus nu opeens een hele ochtend vrij, daarom besluit ik maar te gaan bakken. Vanille karamel/chocolade yoghurt cake en brownies. Ik bak twee uur lang in verschillende bakjes de lekkernijen klaar en dan is het snel daarna ook tijd om naar werk te gaan. Ik neem nog even afscheid van Sali en deel met haar en Inger de eerste brownies om uit te proberen en ga dan snel door naar werk.

Het is op werk ook vandaag weer rustig en ik heb opnieuw weinig leerlingen, wat betekent dat ik de lessen wat meer spelenderwijs inricht en wat meer leuke dingen doe met de kids die er zijn. Dit vinden ze natuurlijk hartstikke leuk en de 3 uurtjes vliegen dan ook zo voorbij.

Na het zwemmen ga ik naar huis en douche en kleed ik me om. Ik krijg dan een appje van Ian die vraagt of we vanavond de pannenkoeken gaan bakken voor Dominique en Sterre, zoals we beloofd hadden. Natuurlijk kunnen we dat doen, Spronk en de Groote zijn van alle markten thuis en maken dus ook zeker lekkere pannenkoeken onder het genot van muziek. Net als bij het paasontbijt hebben we chocolade en vanille karamel pannenkoeken.
Het duurt natuurlijk even voordat het klaar is, maar het resultaat mag er zijn. De dames zijn tevreden al vinden ze dat ze zelf beter pannenkoeken kunnen bakken. Ik en Ian zijn het hier natuurlijk niet mee eens. Na de overheerlijke pannenkoeken nemen we nog wat ijs en yoghurtcake als toetje, flink smullen weer. 5 uit 5 koksmutsjes geef ik dit gerecht vanavond.

Na het avondeten kleed ik me even om voor het uitgaan vanavond. Ik ga even wat indrinken bij Stan en Femke, waar niet veel later Marischa en Jorien ook bij komen zitten. Hartstikke gezellig natuurlijk. Iedereen van Blue vertrekt al richting Bugaloe maar wij besluiten rechtstreeks naar Moomba te gaan. Er wordt weer leuke muziek gedraaid en we genieten van de avond met z’n allen.
Wanneer ik terugkom bij Blue Village eet ik nog snel even wat een wrapje met chocoladepasta, kan je nooit fout mee gaan. Dan duik ik mijn bedje rond 4 uur in, morgen weer aan het werk dus dat wordt nog wat.

Zaterdag 23-04-22
PFFF… de wekker gaat weer vroeg. Vier uurtjes slaap verder en we stappen de auto in richting werk. Het is tijd om weer zwemles te geven! Gelukkig is het vandaag weer rustig en ben ik zelfs het eerste uurtje vrij omdat er geen kinderen uit mijn groep zijn. De twee uren daarop heb ik wel kids en ga ik er weer vol tegenaan!

Na het zwemmen ga ik door naar de sportschool, want er zijn no days off en ook met een vermoeide kop skippen we de sportschool niet. Ik ga er dan ook helemaal voor en haal een nieuw deadlift record 102 kg met 8 herhalingen. Dat geeft me echt een geweldig gevoel zeg!! Hoppaa gewoon even de 100 kilo aangetikt.

Weeer knalleeeeen!

Na de sportschool ga ik naar huis en kom ik Jaimy, Emma, Jill en Reneé tegen ze gaan op de boot en vragen of ik mee wil. Ze gaan wel direct weg dus ik sprint naar boven douche mezelf en kleed me om, we stappen in de auto en rijden naar de locatie waar de boot is heen. Daar aangekomen komen we erachter dat het een stuk duurder is dan afgesproken en besluiten we maar uiteten te gaan. We gaan dus eerst even langs Blue Village heen om ons klaar te maken en dan gaan ook Marnix en Olaf mee uiteten. We gaan naar bochincha een soort restaurant gemaakt uit containers met allerlei kleine tentjes die allerlei soorten gerechten hebben. Hieronder zie je de foto van Bochincha.
Allereerst nemen we een fish bowl met alcohol, en wat is dat een bult zeg. Als voorgerecht neem ik dumplings en als hoofdgerecht een lekkere burger, flink genieten met z’n allen. Wanneer we weg gaan nemen we stiekem de fish bowl mee die we weer als trofee op blue village neer kunnen zetten.

We gaan weer naar bugaloe heen en daarna naar huis. We zijn verstandig en maken het deze avond een keer niet te laat. Tenminste dat dachten we, want Emma, Jaimy en Ik kletsen nog wat bij ons en dan komt ook Jill langs met haar hotdog. Het is dan ondertussen half 2 ’s nachts. We kletsen elkaar bij over alle roddels en drama van de afgelopen avonden, want vanavond en gister is er weer heel wat gebeurd. Uiteindelijk gaat Emma rond een uur of 3 naar bed en blijven alleen Jaimy, Jill en ik over. We hebben het over van alles en nog wat en gaan daarna nog maar even Ligretto spelen. Wanneer we uiteindelijk klaar zijn met Ligretto is het half 6 en gaan we allemaal maar slapen. Wat hadden we gezegd Jesse? Oh ja we gaan op tijd naar bed vanavond… tja dat is weer mislukt.

Zondag 24-04-22
Vandaag kan ik lekker uitslapen en dat doe ik dan ook zeker. Ik brunch met een eitje op brood en ga daarna naar buiten om te kijken wie nog meer wakker is. Ik zie dat Marnix ook wakker is en die heeft verse papaya liggen. Daar smikkelen we zeker even van en dan ga ik even bezig met school, althans dit duurt uiteindelijk maar twee uur en hang dan nog maar even aan het zwembad. De vakantie is ondertussen bijna voorbij en ik heb eigenlijk heel weinig aan school gedaan, dat moet echt wel snel gebeuren. Maar goed, vakantie is natuurlijk ook om te relaxen en te genieten en dat is zeker goed gelukt.

In de avond eet ik zelf wat makkelijks en dan is het weer tijd om uit te gaan, ook de laatste avond van de vakantie gaan we nog even door toch? Eerst naar bugaloe met z’n allen waar de vaste plaatjes worden gedraaid en we genieten van de happy hour. Dan gaan we door naar Moomba en vieren we daar feest. Veel mensen gaan al naar huis, maar Jaimy, Jill en ik willen nog even door dus besluiten we naar Chupitooz te wandelen. 20 minuten later en we zijn eindelijk bij Chupitooz, helaas is chupitooz al gesloten en moeten we dus besluiten we terug te wandelen en de jacuzzi van Marriot hotels in te gaan. Eerst nog even langs Moomba en daar komen we een Duitse kerel tegen die ons herkent en verwacht dat hij met ons mee kan naar huis. Hij is te bezopen om te staan en Jaimy vind dat we hem niet achter kunnen laten, ik denk echter dat hij zelf moet kijken hoe die thuiskomt want dit is al de derde keer dat hij straalbezopen afgevoerd moet worden door andere mensen. Hij gaat er telkens maar van uit dat hij thuis gebracht wordt. Na veel gedoe komt iemand hem ophalen en na Engels en Duits met de beste vent te praten, begrijpt hij eindelijk dat hij opgehaald wordt en wij niet met hem meegaan. Eigenlijk was het verhaal nog groter, maar dat zal ik jullie besparen.

Na dit gedoe gaan we even lekker uitrusten bij de jacuzzi’s van Mariott hotels. De warme jacuzzi in en dan nog even het zwembad in. In het zwembad zien we heel erg leuke zwembanden die wij wel graag mee willen nemen, we besluiten er alle drie één mee te nemen en gaan dan terug naar de auto. Nog geen tien meter verder worden we gestopt door beveiliging die ons vraagt naar de banden. Jill zegt tegen de bewaker dat wij van het strand komen, waarop de bewaker natuurlijk naar onze passen vraagt. We twijfelen even en dan zeg ik maar dat we ze wel terug leggen en bedank de beste man dat hij zo relaxed is en er geen groot probleem van maakt. We praten hier nog wat over onderweg naar de auto en gaan dan op huis aan. Daar kletsen we nog even wat en gaan daarna naar bed heen omdat het tijd is om te gaan slapen. Morgen moet ik weer aan de slag bij stage.


Reacties

Reacties

Bert

Nou Jesse dat was wel een heel vakantie verhaal, zul je wel moe van zijn, goed dat het voor jou normale leven met opdrachten weer voor de deur staat, trouwens een beetje trots dat je daar zoveel vriendschap opbouwt. veel plezier voor de komende weken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!